BEL ONS - 013 234 0 013

FAQ

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? We staan voor u klaar.
Bel ons
  • Wat zijn jullie openingstijden?

    Taxi van Tilburg is 24 uur per dag en 365 dagen per jaar open.

  • Hoe kan ik een taxi reserveren?

    U hebt de volgende mogelijkheden om een taxi te reserveren:


    • Bellen naar 013 234 0 013
    • Whatsapp naar 013 234 0 013
    • Online formulier invullen
  • Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

    In de taxi kunt u naast contant geld ook betalen met pin/creditcard. Alle soorten creditcards worden geaccepteerd.

  • Rijden jullie alleen op de meter?

    Wij rijden nooit boven de meterprijs. Wel rijden we afhankelijk van de situatie onder de meterprijs. Vraag naar mogelijkheden via een offerte. 

  • Welke soort vervoer kunnen jullie verzorgen?

    Wij bieden de volgende services aan:


    • taxivervoer
    • contractvervoer
    • straattaxi
    • leerlingenvervoer
    • bus- en groepsvervoer
    • zakelijk en personeelsvervoer
    • airport taxi
    • trouwvervoer
    • koeriersdiensten
    • chauffeurverhuur
  • Zijn jullie in bezit van certificaten of keurmerken?

    Alle taxichauffeurs in Tilburg zijn verplicht om te beschikken over kwaliteitskeurmerk*. Ook onze chauffeurs bezitten over zo een Tilburgse keurmerk. 


    * Het Taxikeurmerk Tilburg is een kwaliteitskeurmerk dat vanaf juli 2019 verplicht is voor de Tilburgse taxichauffeurs. Het is een gezamenlijk initiatief van de Tilburgse taxibranche en de gemeente Tilburg en moet de kwaliteit van het taxivervoer verbeteren. Het keurmerk Tilburg staat garant voor gastvrijheid, een goede stads- en stratenkennis, klantgerichtheid en andere zaken die klanten van de taxibranche mogen verwachten.

  • Hoelang is de wachttijd nadat ik een taxi heb besteld?

    De gemiddelde wachttijd is 15 minuten. Bij abnormale weersomstandigheden, feestdagen en tijdens de spitsuren kan het iets langer duren.



  • Krijg ik altijd een bevestiging na het bestellen van een taxi?

    Alleen als u online een taxi heeft geboekt, krijgt u zo spoedig mogelijk een email ter bevestiging.



  • Kan ik op rekening rijden?

    Ja, dat kan. Dit geldt voor zowel particulieren als bedrijven. Wilt u op rekening rijden bel ons dan op 013 234 0 013 of stuur een email naar info@taxivantilburg.nl



  • Kan ik een taxi reserveren met een chauffeur die een specifieke taal spreekt?

    Ja dit is mogelijk. we hebben onze chauffeurs opgeleid in meerdere talen, namelijk Engels, Nederlands, Frans en Duits. Voor overige talen kunnen we een chauffeur die een bepaalde taal spreekt voor u proberen te vinden. We moeten hiervoor wel even zoeken, dus bestel de taxi ruim van te voren.



  • Kan ik een representatieve chauffeur met pak en stropdas bestellen?

    Ja, dat kan. Geef dit aan bij uw bestelling.



  • Als ik iets ben verloren in de taxi, wat kan ik dan doen?

    Stuur in dat geval een mailtje naar info@taxivantilburg.nl of neem telefonisch contact met onze centrale op 013 234 0 013. In de meeste gevallen kunnen wij uw eigendom eenvoudig bij u terugbrengen of kunt u het ophalen bij de desbetreffende chauffeur dan wel op ons kantoor.



  • Kan ik Taxi van Tilburg ook bellen voor een kort ritje?

    Ja, Taxi van Tilburg weigert geen korte ritten. Ook voor een kort ritje kun u ons altijd bellen.



  • Helpt de chauffeur met het instappen en/of het tillen van mijn bagage?

    Ja, iedere chauffeur helpt met instappen en/of bagage.



Share by: